måndag 25 mars 2013

Denna förbannade trötthet

Dom senaste har det varit mycket för mig. Lite för mycket kanske. Jag vet inte. Men det resulterade i att hela söndagen och dagen idag har varit fruktansvärda. Känns som jag haft feber och varit sjuk helt enkelt. Jag kom inte iväg att ta dagens antabusdos och heller inte iväg till träningen då såklart. Så fruktansvärt less på den trötthet jag har KONSTANT, men även den förlamande trötthet som jag får när det varit intensivt för mig. Och då menar jag varken skola eller jobb. Utan gym, antabus, läkarbesök, storhandnling med mera. Tror ingen förstår som inte har denna trötthet. Visst, alla är trötta och helt slut till och från. Men skulle jag tvingas ut i jobb så skulle jag jobba kanske 25% och sova resten.
Och om ni nu sitter och tänker att, ju mer man gör, desto piggare blir man. Glöm det. Den teorin har vi också testat. Men, jag ska försöka få Modiodal av min läkare på onsdag. För det här går inte längre. Imorgon ska jag träffa min KP på stan, på onsdag är det antabus, läkarbesök tillsammans med FK och sedan ska jag träffa en kompis på stan. Sen är jag nog överkörd resten av veckan.

Ta vara på er!

Inga kommentarer: