måndag 4 mars 2013

Remicade nr 4

Sitter här i en skön fåtölj på reumatologen och får remicadedropp. Allt har gått toppen. Antabusdrycken smakade helvete som vanligt. Och hon tyckte jag skulle gå till AA också. Jag vet inte vad jag tycker om det. Jag ska läsa om det och fundera.

Läkarbesöket med min läkare på reumatologen gick jättebra. Han höjde dosen remicade från 200 mg till 300 mg. Så det känns bra. Han trodde att effekten skulle hålla i sig längre. Sänkan var ju 41 när jag var på akuten för 2 veckor sedan. Sen tog jag nya prover förra måndagen inför detta läkarbesök och nu är den 59. CRP har gått från 28 till 44. Så inte så konstigt att jag haft så ont.
Droppet är bortkopplat nu och jag ska bara vara kvar i 30 minuter i dag.

Skriver mer vid tillfälle. Ta hand om er!

Inga kommentarer: