måndag 19 september 2011

Ingen lust

Idag ska jag träna igen. Det var väl ett himla tjat om den där träningen. Men det är en ny period i mitt liv där jag MÅSTE träna, jag kan inte välja bort det som jag gjort dom senaste åren. Jag MÅSTE. Visst, det går nog bra så fort jag kommit dit. Det är kul, men innan är det helt värdelöst.
På 90-talet så tränade jag som en galning. Jag tränade 2 pass om dagen på Friskis & Svettis, men jag kom av mig efter 3 handoperationer och sen rasade hela min värld där omkring. Inte pga handen utan en massa annat. Så jag har ju älskat att träna, men jag har legat av mig rejält.
Då var det jympa som gällde, nu är det gym och det passar nog mig bättre. Iaf just nu. Men idag har jag verkligen INGEN lust att träna. Men, vem vet, den kanske kommer?! Lusten alltså. Sen blir det uppföljning på träningen med sjukgymnasten på torsdag.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig dag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: