måndag 19 september 2011

NetonNet

Idag efter träningen så åkte jag och mamma till NetonNet som vi har turen(?) att ha i Västerås för jag var ute efter en smörgåsgrill. Hade redan kollat ut den jag ville ha på nätet och den var av märket OBH Nordica och ja, verkade helt underbar. Jag har längtat efter en smörgåsgrill ganska länge nu och den jag kollat ut den kunde man ta bort plattorna och rengöra plus att man kunde byta. Men, när jag kom dit så fanns den ej så jag började kolla på andra alternativ. En annan som jag också kunde tänka mig fanns inte heller så då bestämde jag mig för en OBH Nordica från Chilliserien, en röd och inte alls riktigt den jag ville ha. Men det var iaf en smörgåsgrill. Hem med den och längtar tills klockan blev dags för kvällsmat. Skar upp tomater och tog fram alla tillbehör. Satte i kontakten och väntade på att lampan skulle börja lysa grönt. Väntade i över 30 minuter och det var bara den röda lampan som lös, så jag stoppade i 2 smörgåsar (utan pålägg) som man skulle göra och väntade. Efter 15 minuter så var dom knappt ens rostade.
Den var alltså kaputt, jag blir så trött när allt går åthelvete. Känns som att det alltid gör det numera när det gäller mig. Så nu är det bara ta sig tillbaka till NetonNet (man tar inte direkt bussen dit) och lämna tillbaka den.
Kanske verkar som en löjlig sak att bli upprörd över, men saken är den att jag var upprörd redan innan pga andra saker.

Nu dags för sängen.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: