onsdag 14 september 2011

Träningen

Äntligen så har jag tränat mina 2 gånger denna vecka som jag borde. Helst ska jag träna 3 gånger, men alltså, det behöver gå en dag i mellan hela tiden. Så då måste det passa måndag, onsdag och fredag. Och det gör det ju inte alltid. Men orkar jag ska jag träna på fredag innan jag har akuttiden till min kurator. Vi får se om jag orkar det bara. Gå upp lite väl tidigt, ja, vi får se helt enkelt. Kanske jag tar en promenad istället på fredag. Eller så räcker det med kuratorbesöket. Vi får se.
Det är iaf helt underbart att vara igång att träna. Visst, det är ingen hårdträning, men 1 timmes pass på gym iaf. Och framför allt så är det anpassat efter min sjukdom. När sjukgymnasten och jag ska träffas igen nästa vecka så ska jag fråga om vi kan lägga på någon mer magövning. Men det kanske inte ens är aktuellt pga ryggen. Vi får se. Sen skulle jag gärna värma upp på crosstrainer istället för på cykel. Men det kan sjukgymnasten avgöra bättre vad som är okej för mitt bäcken.

Nu är det dags att sova.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: