tisdag 19 juli 2011

Tid till kurator

Nu har den äntligen dimpt ner i brevlådan. Kallelsen till kuratorn på reumatologen. Jag är som jag skrivit tidigare nydiagnostiserad. Var första gången hos reumatologen den 29/4 och inte ens då fick jag den slutgiltiga diagnosen. Så nu har jag äntligen kommit igång med sjukgymnastik (dock gick hon på semester efter bara 2 veckor, men har fått ett program att träna hemma). Och nu får jag då träffa en kurator. Dom vet inte hur det kommer bli sedan, om jag får fortsätta gå hos henne då jag redan har en kurator inom psykiatrin. Men för mig är det 2 helt skilda saker. Men vi får se.
Jag ska till kuratorn på reumatologen den 29/7 klockan 10.00.
Trodde inte jag skulle få kommer förens efter sommaren, så det tackar jag för.

Nej, nu blir det lite mer Gordon Ramsay. Har precis tittat på "Hell's Kitchen" och nu går "Gordon's kitchen nightmare".

Ta hand om er!

1 kommentar:

Ludmilla sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg. Om du vill kan du söka privat till en hudläkare. De kan hjälpa dig!

Ludmilla