torsdag 20 oktober 2011

Dagvårdsrehab på reumatologen

Vecka 45 börjar jag i en rehabgrupp på reumatologen som pågår måndag och torsdag 8-16 i 5 veckor. Det ska bli väldigt intressant och förhoppningsvis träffar man fina människor.
Det är en hel del träning dom dagarna. Det är vattengympa, landgymnastik, styrketräning m.m. Jag kommer under dom här veckorna vara helt slut. Men det är det värt då det gäller min hälsa. Dagen efter att rehaben slutar så åker jag till Göteborg över helgen, så jag får ta det som en belöning.

Jag orkar inte skriva mer just nu då jag mår väldigt dåligt. Jag tycker inte alls om mig själv just nu. Jag har blivit en hemsk människa, men det kan jag bara skylla på allt som händer just nu. Jag är helt slut fysiskt och psykiskt. Men jag måste skärpa till mig. Tyvärr är det mamma som fått tagit allt. Och det gör fruktansvärt ont i mitt hjärta.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: