tisdag 4 oktober 2011

Känner mig väldigt låg

Just nu mår jag inte alls bra. Blir gråtfärdig för ingenting, blir arg för ännu mindre. Jag vill inte mer, jag vill verkligen inte vara sjuk mer. Men, jag kommer vara det för resten av mitt liv. Hur ska jag orka med det då? Jo, det går väl i vågor antar jag. Men just nu är jag bara låg. Grät idag när jag skulle iväg och kommer nog gråta imorgon med. På torsdag också antar jag. Sen för att inte tala om helgen, då man sitter helt ensam. Men bara att gilla läget.
Förr gillade jag att vara ensam. Men nu ger det ångest. Det enda som ger mig lite ro är att min älskade Zephyr har det så bra i stugan så hon kommer hem nöjd och glad. Och trött.
Men det får gå, jag kan ju följa med om jag vill det. Men nej tack, jag klarar mig. Blir ensamt bara. Men lite gråt har ju ingen dött av.

Dags att försöka dra sig mot sängen, imorgon är det en massa igen. Kurator, träning, äta, ev. hälsa på kompis, lämna tillbaka smörgåsgrill nr 2 och handla.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: