söndag 9 oktober 2011

Den smyger sig på igen

Den där smärtan alltså. Det är lite över 4 veckor sedan jag fick senaste Remicadebehandlingen, skulle som jag skrivit tidigare haft en i torsdags men den uteblev på grund av trolig allergi. Nu börjar helvetet igen. Smärtan mellan skulderbladen är på g tillbaka igen. Jag kanske får njuta av max 2 nätters sömn till innan jag inte kan sova på sida igen. Jag får allt mer panik. Den som inte varit där vet inte hur det är. Jag har varit i himlen och vänt. Jag fick den goda smaken som hastigast och nu dras allt tillbaka mot helvetet igen.
Det är just nu en konstant brännande smärta, som sen kommer bli en helvetisk smärta som finns där 24/7.
Jag står inte ut en gång till. Tyvärr inte. Jag kan verkligen inte ta detta en gång till. Jag kan inte det. Hur fan ska jag stå ut med träningen och denna värk?
Ska inte prata med reumatologen förens 21 okt och då tar hon ställning till eventuell Humirabehandling. Sen kan det ta flera veckor innan Humira har effekt.

Förlåt mitt ältande, men jag står inte ut som det är just nu.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: