söndag 12 februari 2012

AF imorgon då

Imorgon ska jag till AF igen. Har en del frågor angående utförsäkringen och så. Sedan sa hon på af att jag skulle få en massa papper att fylla i som jag skulle ta med mig till mötet imorgon. Men jag har inte fått några papper alls att fylla i. Jag har fått papper, men inte som ska skickas in någonstans.
Vi får se hur det går och sedan vad som kommer hända under dessa 3 månader. Jag hoppas jag får jobba med min medicinska rehabilitering (dvs träning och sjukgymnastik för min kropp och värken). Men jag vet mer imorgon.
Jag ska vara där 10.00.

Så nu är det snart dags att gå och sova. Ta hand om er!

1 kommentar:

Erica sa...

Jag vill bara önska dig en trevlig Alla hjärtans dag, kära syster! Jag tänker på dig varje dag. Jag tänkte ringa dig någon kväll under denna vecka, om det går bra för dig. :-) Ikväll hinner jag nog inte, men någon annan dag. Det skulle vara trevligt att prata lite. Kram!