måndag 6 februari 2012

Återställde min HTC

Mjao, vad ska man skriva? Jag har haft svåra problem med min HTC den sista tiden så idag tog jag tag i saken och återställde den.
När jag gjorde det på mammas dator så blev hennes kontakter kvar i telefonen, jag kan ju inte skryta med att det blev så med min. Så, nu har jag inga kontakter i mobilen. Jag har efterlyst telefonnumren via Facebook och hittils fått 2. Hmm, folk kanske tycker det är skönt att jag inte har deras nummer?!
Sen en annan sak som störde mig, jag har köpt en del applikationer varav den dyraste kostade 63 kronor, no big deal kanske, men jag trodde jag skulle få hämta den gratis igen. Det är vad folk sagt till mig. Men nej då, det gick inte. Så det blir till att betala 63 kronor till och be någon vänlig själ berätta för mig hur man lägger den på SD-kortet istället. Den appen vill jag verkligen ha. Dom andra jag köpt skiter jag helt i. Men just denna är väldigt användbar i vår när jag ska börja träna mer ute med promenader och dyl.

Surt. Men, om du läser detta och känner mig och jag inte hör av mig så har jag inga nummer kvar.

Ta hand om er! Imorgon besök hos Ortoptisten och Sjukgymnasten

1 kommentar:

Katie Rebekah sa...

Sv. Jag får inte ngn sådan behandling. Jag har andra behandlingar.