torsdag 9 februari 2012

Kortisonspruta

Idag har jag varit till reumatologen och fått en kortisonspruta i axeln. Det är första gången som jag får det i samband med reumatiska besvär. Jag har fått i en sena i handen tidigare. Men det är inge roligt just nu. Det gör ganska ont och det är vanligt har jag förstått. Men det går väl över på några dagar så får man se sen om det känns bättre. Jag skulle höra av mig om det inte blev nå bättre.
Vi passade på att göra 3-månadersuppföljningen av Humiran också idag. Så nu tar det 3 månader tills nästa gång. Hon var faktiskt riktigt bra den reumatolog som jag träffade idag.
Nej, nu är det dags att ta tag i saker och ting. Måste dock vara lugn nu i 24 timmar och gärna lite mer.
Kommentarer jag fått svarar jag på när det känns bättre. Ta hand om er!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att hitta en blogg där någon i min ålder också har bechtrews! :)