fredag 17 februari 2012

Tröttheten

Idag vill jag, och orkar inte vara uppe. Tröttheten har förlamat mig helt. Men jag visste att det skulle bli så. Det känns nästan som att jag har feber när jag blir så här trött. Men det blir en liten promenad på Hovdestalund senare idag.

Men jag är nöjd över att ha klarat den här veckan som bra som jag gjort. Jag har gjort allt jag måste, utan att ringa återbud. Så det känns toppen, men jag blir ju straffad med trötthet när jag gjort för mycket.
Nästa vecka blir inte lugnare den tyvärr. Det är för att jag behöver behandling av min sjukgymnast just nu som det blir mycket. 2 gånger i veckan går jag till henne. Sen behöver jag träna mitt program i gymmet minst 2 gånger i veckan för att ryggen ska må så bra som möjligt och sen är det ju oftast något annat också. Och det andra nästa vecka är att jag ska till min ortoptist. Jag har köpt nya glasögon med precis samma styrka och prismor som dom jag har, men jag får så ont i huvudet av dom trots att jag försöker stå ut i många dagar för att just vänja mig vid dom.
På kortet i listen till höger så har jag dom nya glasögonen på mig.

Nej, nu ska jag vila en stund. Men jag önskar er alla en riktigt trevlig helg.
Ta hand om er!

3 kommentarer:

Yuna sa...

Hej Lina. Visst var vi på Metallica? Yuna.

Finns på facebook om du vill bli vän där. Kram

Lina sa...

HEJ! Visst var vi det :). 2007 i Stockholm, du och din bror sov hos mig efteråt. Jag har försökt hitta dig på Facebook men minns inte ditt efternamn. Jag heter Lina Sarlin Lundberg där. Snälla, om du ser detta så lägg till mig som vän. Kul att du hittat mig.
Kramar

Yuna sa...

Verkar inte kunna hitta dig där. Leta upp mig istället Yuna Lind. Kram