onsdag 15 februari 2012

Fullt upp och än är det inte över

Har varit något varje dag. Fler saker varje dag till och med och nu börjar jag känna mig slut. Jag har ingen säkerhetsdepå när det gäller sömnen, utan när jag tröttat ut mig så tar det veckor innan jag är tillbaka igen. Det är en del av min sjukdom. Den reumatiska alltså. Och eftersom jag troligen också har SLE så gör det också så att man blir tröttare. Tröttheten är tillslut förlamande och jag ligger som en blöt fläck i sängen ungefär. Ja, ni känner nog igen er.
Imorgon är sista dagen den här veckan som jag har fullt upp. Det avslutas med sjukgymnasten och massage. Jag är så tacksam för den vård jag får inom reumatologin. Den är guld värd. Det är också den vård jag får inom psykiatrin trots att det ser ut som det gör i samhället. Men jag är nöjd med MIN vård.

Hoppas ni tar hand om er så skriver jag igen när jag orkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta hand om dig du oxå gumman. Kramar <3 från Annika

Katie Rebekah - bloggare för varenda unge - UNICEF sa...

Sv, Tack! Den bättre färgen i ansiktet är nog för att jag sminkat mig ;-) ser annars inte direkt någon skillnad från nu och då då det gäller det, men jag har börjat få en "friskare" kropp om man säger så, det har hänt otroligt mycket positivt på kort tid =)

Hoppas du haft en okej dag!
Kramar, Katie Rebekah