tisdag 10 april 2012

Fina ni!

Jag får fina kommentarer. Kommentarer som jag inte alltid orkar svara på just nu. Ber om ursäkt. Men jag läser dom och jag suger åt mig av alla era ord! Jag kommer svara. Nu måste jag strax lägga mig. Upp imorgon och har en tid på ångestmottagningen 10.15. Hoppas jag. Idag har jag haft 2 missade samtal från okänt nummer på min mobil. Ett när jag låg och sov och så väntade jag spänt hela dagen, och så ringde okänt nummer igen runt kvart i fyra idag när jag hade vattengympa. Ingen som pratat in något ingenting. Men jag är orolig trots allt. Livrädd att inte få träffa Adina imorgon. LIVRÄDD. Jag behöver det nu, och jag behöver sjukintyg från 1 maj.

Nu babblade jag bort mig. Men jag uppskattar er fina människor. Tack för era värmande ord. Brukar inte använda smileys och sådant i min blogg, men ni får många <3 av mig.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: