tisdag 24 april 2012

Vattengympa - Avbokad

Nu har jag avbokat alla gånger som var kvar på vattengympan. Jag har inte självförtroende till det just nu. Självförtroendet är i botten och jag vet inte varför just nu. Men, jag gjorde det som kändes bra, och det var att avboka det. Jag tränar ju fortfarande på gymmet 2-3 dagar i veckan och sedan tar jag promenader. Det är bättre än förut när jag gjorde 0. Jag gick knappt utanför dörren innan. Och nu gör jag så mycket.
Imorgon ska jag träna igen. Tränade igår, promenerat idag. Jag tänker inte vara missnöjd över det jag gör. Förra vecka blev det inte så mycket dock, eftersom jag var med om olyckan i onsdags och handen hamnade i ett gips from hell. Men, nu är det nya tag.

Ta hand om er!

PS. Imorgon ska jag höja dosen Metoject. Gjorde inte det förra veckan eftersom jag satt nästan hela kvällen på akuten.

Inga kommentarer: