söndag 15 april 2012

Haft det tufft - Sen en bra helg

Gotye - Somebody that I used to know


Jag vill glömma fredagen. Det gick inge bra hos reumatologen. Inte alls. Jag tycker inte jag fick någon förståelse för fem öre och jag hatar att min reumatolog jag hade innan har slutat. Jag är ledsen och känner mig oförstådd. Men, jag ska ringa och be att få byta läkare imorgon.
Jag får se om jag orkar skriva mer om det. Cellgifterna ökas nu till det dubbla, men, that's it. Och eftersom jag redan hämtat ut 10 mg sprutorna innan jag var till reumatologen så ska jag ta 2 på samma gång. Så kul är det inte att sticka sig själv. Men, visst det blir "bara" i 3 veckor.

Lördagen var helt underbar då jag och mamma åkte till Jakobsberg till en mycket god vän som jag tyvärr träffar för sällan. Jag sov hos henne och hennes familj och mamma hos en väninna som också bor i Jakan. Det blev sent. Men det var så underbart att träffa henne, och självklart hennes familj.

Idag söndag åkte vi hem. Och så var vi till bror och Jenny och träffade söta lilla Penny. Så liten. Pappa, Reidun (pappas fru) och syster var där också. Saknade dock en syster och en bror.

Lyssna på låten. Jag älskar denna nu.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: