söndag 29 april 2012

Inte lätt alltid

Helgen har varit helt okej. Varit uppe tidigt några dagar i rad och idag så var jag helt slut. Allt var bara jobbigt. Jag köpte en Nintendo Wii igår (begagnat) och jag har inte ens orkat koppla in det. Jag hade tänkt att koppla in det idag och testa lite. Köpte även en Balance Board. Köpte det begagnat på en spelaffär som vi har i stan. 2 års garanti och allt.
Jag får hoppas att jag orkar koppla in och testa det imorgon.
Jag har sedan jag ökade dosen Metoject (metotrexate) mått halvrisigt. Tröttheten kommer också därifrån en del. Men, kroppen kommer att vänja sig vid den dos jag nu har. Jag har ju bara tagit den 1 gång. Och då dubblade jag ändå dosen.
Jag kommer försöka skriva mer imorgon. Jag är bara så trött så trött.

Hoppas ni mår bra. Ta hand om er!

Inga kommentarer: