fredag 16 mars 2012

Fredagsmys

Jag hatar verkligen det uttrycket! MEN, numera när jag bara äter godis på helgen så är fredagen mycket mysigare. Man har liksom något att se fram emot. Innan så åt jag chips varje dag. Jag levde på det helt enkelt. Fram tills i november 2008 när min mage valde att lägga av helt. Sedan dess kan jag inte äta chips, jag har dragit ner på colan från 2 liter/dag till 33 cl/dag (den får ingen mig att ta bort), jag har slutat röka och jag motionerar numera. Så, jag tycker jag har all rätt i världen att äta godis på helgerna.
Så nu kan jag ärligt säga att idag blir det fredagsmys. Med lite lösgodis och lite popcorn.

Hoppas ni alla där ute får en trevlig helg.
Ta hand om er!

1 kommentar:

Maria Therese sa...

Det låter som att du kommit långt, du är bra!! Att dra ner på chips, cola, sluta röka osv, heja dig!! Och du är värd att njuta av godiset på helgen! Så jag önskar dig en fin och mysig fredagskväll! Kram :)