måndag 26 mars 2012

Hell

Idag skulle jag ut på en daglig promenad. Sträckan är ca 3,6 km och det kändes perfekt idag efter gårdagen. Redan när jag började gå hemifrån så kände jag hur ont det gjorde i benen. Men jag tänkte att det ger med sig, det brukar alltid ge med sig. När jag hade kommit ca 1 km så grät jag av smärta. Men jag skulle klara detta. Efter drygt 2 km så kände jag mig besegrad och ringde mamma så hon fick hämta mig. Det gick verkligen inte mer. Och då har jag ändå tränat när jag haft stressfraktur i vadbenet. Jag antar att jag fått benhinneinflammation. Det känns inge kul alls. Men nu ska jag testa att vila imorgon och ta cykeln när jag ska till min kurator. Så jag vila benhinnorna imorgon iaf och sedan får vi se.
Men, det är smärta from hell och jag gillar den inte.

Ta hand om er!

1 kommentar:

Erica sa...

Det låter kämpigt. :-( Men som sagt så tycker jag att du är jätteduktigt som är ute och går så pass mycket som du gör, och att du ska vara stolt över dig själv. :-) Du verkar ju vara ute och promenera i princip hela tiden. ;-) Alla stöter vi på motgångar ibland. Du får försöka att inte ge upp eller må dåligt över det, utan vila, återhämta dig och ta nya tag. Jag förstår dock om det är svårt, och det är ju verkligen inte roligt att ha ont. Du är i alla fall jätteduktig. Ta hand om dig! Jag älskar dig, syster! <3