söndag 25 mars 2012

Mår inge bra

Jag har inte varit på gymmet denna vecka. Inte alls. Men, jag har också fått för ont ut av det. Imorgon skulle jag ha träffat min sjukgymnast 08.30 i träningshallen uppvärmd och klar för att gå igenom mitt program för att ta bort dom jag får ont av och sätta dit nya övningar. Men, jag är helt slut! Jag kommer inte upp så tidigt imorgon. Och det ger mig så grymt dåligt samvete. Men, jag måste tänka på mig själv. Denna vecka har jag promenerat drygt 3 mil. Och jag måste vara stolt över det. Jag har promenerat varje dag utom i fredags. Idag gick jag 5 km på Björnön, och det var inte det lättaste. Backarna var riktigt jobbiga.
Jag kommer promenera imorgon också, men, jag går ju inte till gymmet! Det bara snurrar i mitt huvud och hur misslyckad jag är. Jag kan inte se att det jag gjort denna vecka är toppen. Jättebra för mitt skelett.
Jag mår inge bra. Jag är ledsen och känner mig misslyckad. Jag hoppas min sjukgymnast återkommer med en ny tid rätt så snart.
Ta hand om er!

1 kommentar:

Erica sa...

Jag tycker att du är jätteduktig som är ute och går så pass mycket som du gör. :-) Du ska verkligen vara stolt, och inte ha dåligt samvete för att du inte orkar vissa saker ibland. Man ska lyssna på sin kropp. <3