onsdag 14 mars 2012

Så, vad har hänt i dag då?

Det började med att klockan ringde 09.30 och jag klev upp, gjorde mig iordning, fixade en Smoothie till frukost för att sedan ta mig iväg och träna. Hm, träningen blev inte av. Jag gick och lade mig igen och jag sov, sov och sov. Senaste veckan har varit hemsk. Så när jag vaknade till så ringde jag VC för att se om tiden på måndag gick att snabba på. Men, det gjorde den inte. Så läkaren ringer imorgon i alla fall. I fall att han vill ha prover inför måndagens besök. Men, det är inte roligt att vara så trött så man bara vill sova och sedan känna sig andfådd också. Det rosslar inte eller nå sådant, utan det känns som lufthunger.
Imorgon ska jag också ner på stan för att lämna in mina glasögon för andra gången. Jag skelar i dom och dom har varit inlämnade innan också pga det. Dom är nya så det är lite tråkigt att dom inte går att använda. Men, nu har min ortoptist ringt till optikern så nu får vi hoppas att det går att ordna. Sen ska jag träffa min KP och sedan bär det av hem och vänta på att läkaren ska ringa.
Tog i alla fall en promenad på ca 2,5 km idag. Alltid något.

Nu ska jag strax sova. Ta hand om er!

Inga kommentarer: