fredag 4 maj 2012

Ännu mera svulllnad

Imorse vaknade jag tidigt. Jag vaknade vid fem. Var upp på toaletten och la mig igen. Men något kändes konstigt. Jag kunde knappt böja på mina fingrar. Hörde mammas väckarklocka och när jag hörde att hon gick upp så bad jag henne titta på mina händer, titta om dom var svullna, och det var dom. Som korvar. Jag börjar bli less på detta nu. Allergi sätter sig dock inte i händerna. Så det var den teorin. Det konstigaste är att den försvinner och kommer tillbaka igen. Den kommer och går alltså. Jag ringde reumatologen, men det var till ingen hjälp alls tyvärr. Har tid dit på tisdag morgon. Men något stämmer inte. Jag har rätt så mycket vätska i min kropp och jag vet inte varför?! Jag äter inte kortison.
Den som lever får se.

Nu ska jag busa lite med min älskade kattjej Zephyr.
Ta hand om er!

Inga kommentarer: