tisdag 1 maj 2012

Nintendo Wii och Balance Board

Jag har länge gått och fundera på att jag vill ha ett Nintendo Wii och ett Balance Board till det. Jag har fått för mig att det skulle vara riktigt roligt.
Och så i fredags var jag och min kära mor på Erikslunds Shoppingcenter och kikade runt. Dom hade inte det jag ville ha inne på Stadium och jag blev frustrerad, som jag oftast blir när det jag vill ha är slut. Men, jag gick sedan in på GameStop och kikade runt, då kom det fram en kille som jobbade i butiken. Han frågade om jag behövde hjälp och då slängde jag ur mig vad jag funderade på. Mina funderingar gick ganska snart i stöpet då jag insåg att jag inte skulle ha råd med det på många månader. Men, så slänger han ur sig "Vi säljer begagnade också för 799:- med 2 års garanti". Då började det mala i mig. Men jag ville ju ha "balansplattan" också. Den går på mellan 800:- och 1000:- ny. Men det fanns också för 499:- begagnat, men då i Eskilstuna och han som jobbade där var från Eskilstuna. Så han ringde och sa att han hämtar den efter jobbet och tjoflöjt. Jag hade beställt ett Nintendo Wii med Balance Board för dryga 1200:- och med 2 års garanti.
Jag hämtade det i lördags och det är så kul. Jag har träningsvärk då det är övningar som jag inte är van vid. Men, jag ska försöka köra varje dag, minst 30 minuter. Om jag inte har varit på gymmet.

Det är en sak som är positiv i mitt liv just nu.
Ta hand om er!

Inga kommentarer: