onsdag 30 maj 2012

Kortisonfet!!

Hatar min kropp till och från. Hatar hur den här förändras sedan kortisonkuren förra året. Då åt jag kortison i 8 månader.
Idag, när jag har diabeteskontroll så kommer jag att få höra att jag gått upp. JAG VET! Men, som det är just nu, att hur mycket jag än tränar och hur lite jag än äter så går jag inte ner i vikt. När jag gick ner 40 kilo så åt jag mer godis än jag gör nu. Jag drack mer Cola än jag göra nu. Jag rörde inte på mig alls.
Nu dricker jag knappt Cola alls. Äter godis bara på helgerna och jag tränar 3-4 gånger i veckan. Det är bra om man jämför med innan.
Men, jag går inte ner i vikt!!! Det är långt kvar till vikten jag hade innan, men iaf!!
Jag ska be dom ta sköldkörtelprov. Något är fel.

Nej, nu ska jag vänta på min dom. Jag har tid 14.15 idag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: