torsdag 10 maj 2012

Illamåendet håller i sig

Fy fan rent ut sagt. Det är inte roligt alls just nu. Mår illa fortfarande och min mage gör ont. Sedan att jag börjar bli sjuk är inte heller kul. Jag kommer dock aldrig stoppa NSAID preparat mer i min mun. Fy fan. Min mage är extremt känslig. Den har inte varit bra alls sedan 2008. Jag har i princip mått illa sedan dess och kan inte äta vad som helst. Men, jag har lärt mig hantera mitt mående. Men, idag, så känns det som att vara tillbaka drygt 2 år i tiden när jag inte gick utanför dörren för att jag mådde illa och var rädd att kräkas. Jag var beroende av primperan bra länge.
Nej, jag ska berätta för min läkare nog hur min mage mår och har mått. Under vissa perioder kan jag bara leva på t.ex pasta.
Jag orkar inte ha det så här nu. Hoppas det ger med sig.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: